برگشت به شبکه آزمایشگاههای تحقیقاتی دانشگاه علم و صنعت ایران
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلی :: معرفی :: اعضاء :: دستاوردها :: اخبار :: جستجو :: ارتباط ::
بخش‌های اصلی
💁 معرفی آزمایشگاه::
👨 معرفی اعضا::
🔦 تجهیزات آزمایشگاه::
🔧 خدمات آزمایشگاه::
💫 دستاوردهای آزمایشگاه::
📣 اخبار و اطلاعیه ها::
📧📞اطلاعات تماس::
::
مطالب ویژه
بازدیدکنندگان عمومی::
دانشجویان کارشناسی::
دانشجویان ارشد::
دانشجویان دکترا::
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الكترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در كادر زیر وارد كنید.
..
اطلاعات تماس

AWT IMAGE

آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان فرجام، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده مهندسی خودرو
آزمایشگاه سیستم های دینامیکی خودرو
تلفن:
۷۳۲۲۳۹۸۱
فکس:۷۳۰۲۱۶۸۱
تلفن سراسری دانشگاه:
۷۷۲۴۰۵۴۰-۵۰
داخلی: ۳۹۸۱ ,۲۴۶۳
وب سایت:vds.iust.ac.ir
نشانی پست الکترونیکی: vds@iust.ac.ir
..
تقویم ماهانه
..
:: به آزمایشگاه سیستم­های دینامیکی خودرو خوش آمدید. ::

آزمایشگاه تحقیقاتی سیستم­های دینامیکی در دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران، با وجود تازه تأسیس بودن اما به لحاظ توانمندی­های علمی، سوابق اجرایی موفق صنعتی و در اختیار داشتن تیم­های تخصصی توانمند، می­تواند در آینده ای نزدیک در نوع خود در کشور کم‌نظیر بوده و فضای مناسبی را جهت انجام تحقیقات و پروژه­های عظیم تحقیقاتی-صنعتی در حوزه تحلیل، طراحی و آزمون سیستم­های دینامیکی خودرو فراهم نماید.

     این آزمایشگاه در یک شبکه آزمایشگاهی گروهی، مجهز به انواع دستگاه­های موردنیاز جهت انجام آزمایش­های مختلف درزمینهٔ تحلیل تجربی، مانند دستگاه تست کشش یونیورسال، دستگاه تست خستگی،.. و همچنین تجهیزات و امکانات محاسباتی مناسب جهت مدل‌سازی با نرم­ افزارهای اجزای محدود، دینامیک و تحلیل مکانیسم‌های مکانیکی است. تجربیات موجود در این آزمایشگاه، زمینه مساعدی را جهت همکاری با بخش­ های مختلف آموزشی، پژوهشی و صنعتی و در راستای اجرای پروژه­ ها و تحقیقات موردنیاز در کشور فراهم نموده است.

:: 🔧 خدمات آزمایشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۱۲/۳ | 

برخی فعالیت­های پژوهشی-صنعتی

طراحی و ساخت نمونه جاذب انرژی خودرو

طراحی و تحلیل ارابه سرعت روی سطح شیبدار

شبیه­ سازی تصادف از عقب خودرو ضمن بررسی عوامل ارگونومی

تحلیل رشد ترک در پانل های نازک.....

بهینه سازی توپولوژی و پیش بینی عمر خستگی چرخ خودرو

>
:: 💫 دستاوردهای آزمایشگاه ::

توانمندی­های تخصصی در آزمایشگاه

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE
بارگذاری ضربه ای  جاذب انرژی تست رهایی ارابه آزمون استاندارد کلاه ایمنی

>
:: پروژه های تحقیقاتی ::
  • تحلیل جذب انرژی سازه با مقطع دایره ای و تکیه گاه الاستیک- پلاستیک در بار ضربه ای محوری ناشی از تصادف با استفاده از معیار آسیب نرم، ۱۳۹۳.
  • تحلیل ضربه وارد بر سرنشین خودرو در بر خورد از عقب با مدل سازی دینامیکی چند جسمی، ۱۳۹۲.
  • تحلیل تجربی و بهبود جفت کلاف بدنه اتوبوس ساخته شده به روش TWB به منظور افزایش جذب انرژی در تست واژگونی، ۱۳۹۰.
  • تحلیل اسیب به دیسک های مهره ای گردن در تصادف از عقب خودرو با سرعت های مختلف، ۱۳۹۰.
  • تحلیل نیرویی قالب و پرس در ساخت پنل های بدنه خودرو، ۱۳۸۵.
  • کاهش ارتعاشات شاسی خودرو از طریق دسته موتور با استفاده از الگوریتم ژنتیک، ۱۳۸۳.
>
:: مقالات ::
>
:: پایان نامه ها ::

پایان نامه های تحصیلی زیر نظر دکتر جواد مرزبان راد

  پایان نامه های دکترا:

  1. تحلیل جذب انرژی سازه‌های مدور تحت بار ضربه‌ای محوری ناشی از برخورد با کنترل مسیر پارگی، ۱۳۹۳.
  2. تحلیل جذب انرژی سازه با مقطع دایره ای و تکیه گاه الاستیک- پلاستیک در بار ضربه ای محوری ناشی از تصادف با استفاده از معیار آسیب نرم، ۱۳۹۲.

 پایان نامه های کارشناسی ارشد:

  1. مدل سازی، شبیه سازی و بهینه سازی پارامترهای ترمز (با ABS) با روش تاگوچی و بررسی عملکرد آن در دینامیک خودرو کلاس B، ۱۳۹۳.
  2. بهینه سازی ستون C خودروی هاچ بک در برخورد از عقب با روش ترکیبی DOE-ACO، ۱۳۹۳.
  3. بهینه سازی میرایی سیال هوشمند در سیستم تعلیق با استفاده از الگوریتم ژنتیک، ۱۳۹۳.
  4. تعیین مسیر یک خودروی هوشمند با متد وضعیت محدود، ۱۳۹۲.
  5. تحلیل ارتعاشی یک اتوبوس گازسوز با در نظر گرفتن الاستیسته بدنه، ۱۳۹۲.
  6. بررسی محل قرارگیری سنسور کیسه هوای خودرو نسبت به مودهای مختلف برخورد از جلو، ۱۳۹۱.
  7. بهینه سازی توپولوژی بازوی پایینی سیستم تعلیق بر مبنای معیار خستگی، ۱۳۹۱.
  8. بهینه سازی سیستم تعلیق بادی خودرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک برای مدل نیمه خودرو، ۱۳۹۱.
  9. تحلیل تجربی ارتعاشات غیر خطی آشوبناک سیستم تعلیق بادی خودرو، ۱۳۹۱.
  10. تحلیل تجربی و بهبود جفت کلاف بدنه اتوبوس ساخته شده به روش TWB به منظور افزایش جذب انرژی در تست واژگونی، ۱۳۹۰.
  11. طراحی وساخت یک شناور هیدردینامیکی ۵ نفره و تجزیه وتحلیل رفتار سیال مجاور بوسیله شبیه ساز فلوئنت، ۱۳۸۸.
  12. تحلیل اکوستیک کابین خودرو بر اثر ارتعاشات موتور، ۱۳۸۷.
  13. طراحی سرشاسی خودرو از ورق میکرو آلیاژی فولادی به منظور بازگشت ارتجاعی آن در تصادف خودرو از جلو، ۱۳۸۷.
>
International

AWT IMAGE


AWT IMAGE


AWT IMAGE


AWT IMAGE


AWT IMAGE

::
پیوندهای فوری
دانشکده مهندسی خودرو
::
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
::
آمار بازدیدها
:. آمار بازدید‌های تمام پایگاه:
تمام بازدید‌ها: 1662098
بازدید 24 ساعت قبل: 6055
:.آمار بازدید‌های بخش جاری:
تمام بازدید‌ها: 45614
بازدید 24 ساعت قبل: 246
::
تماس با ما
تماس با ما
::

::
Persian site map - English site map - Created in 0.38 seconds with 96 queries by YEKTAWEB 3921