پایان نامه های تحصیلی زیر نظر دکتر جواد مرزبان راد
پایان نامه های دکترا:
- تحلیل جذب انرژی سازههای مدور تحت بار ضربهای محوری ناشی از برخورد با کنترل مسیر پارگی، ۱۳۹۳.
- تحلیل جذب انرژی سازه با مقطع دایره ای و تکیه گاه الاستیک- پلاستیک در بار ضربه ای محوری ناشی از تصادف با استفاده از معیار آسیب نرم، ۱۳۹۲.
پایان نامه های کارشناسی ارشد:
- مدل سازی، شبیه سازی و بهینه سازی پارامترهای ترمز (با ABS) با روش تاگوچی و بررسی عملکرد آن در دینامیک خودرو کلاس B، ۱۳۹۳.
- بهینه سازی ستون C خودروی هاچ بک در برخورد از عقب با روش ترکیبی DOE-ACO، ۱۳۹۳.
- بهینه سازی میرایی سیال هوشمند در سیستم تعلیق با استفاده از الگوریتم ژنتیک، ۱۳۹۳.
- بهینه سازی توپولوژی رینگ چرخ خودرو به منظور افزایش عمر خستگی، ۱۳۹۳.
- تحلیل آسیب وارد بر دیسک های مهره ای کمر در اثر رانندگی طولانی مدت، ۱۳۹۳.
- طراحی، مدل سازی و شبیه سازی سیستم تعلیق برای تخت آمبولانس، ۱۳۹۳.
- تحلیل پشت سری در تصادف از عقب، ۱۳۹۳.
- تحلیل ضربه وارد بر سرنشین خودرو در بر خورد از عقب با مدل سازی دینامیکی چند جسمی، ۱۳۹۲.
- تحلیل ضربه- ارتعاشی سیستم تعلیق برای مدل یک چهارم خودرو با در نظر گرفتن پدیده آشوب، ۱۳۹۲.
- تعیین مسیر یک خودروی هوشمند با متد وضعیت محدود، ۱۳۹۲.
- تحلیل ارتعاشی یک اتوبوس گازسوز با در نظر گرفتن الاستیسته بدنه، ۱۳۹۲.
- کنترل فعال پیشبین میله ضد غلت خودروهای برون جادهای به منظور افزایش پایداری، ۱۳۹۱.
- مدل سازی دینامیک چند جسمی بدن سرنشین خودرو به منظور بررسی تاثیرات ناشی از حرکت خودرو، ۱۳۹۱.
- بررسی محل قرارگیری سنسور کیسه هوای خودرو نسبت به مودهای مختلف برخورد از جلو، ۱۳۹۱.
- بهینه سازی عددی و تجربی ارتعاشات پنلهای خودرو با استفاده از مواد ویسکوالاستیک و لاستیک با روش پاسخ سطح، ۱۳۹۱.
- بهینه سازی توپولوژی بازوی پایینی سیستم تعلیق بر مبنای معیار خستگی، ۱۳۹۱.
- تحلیل سپر خودرو به منظور بهبود جذب انرژی تصادف با مدل سازی دینامیک چند جسمی، ۱۳۹۱.
- بهینه سازی سیستم تعلیق بادی خودرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک برای مدل نیمه خودرو، ۱۳۹۱.
- تحلیل تجربی ارتعاشات غیر خطی آشوبناک سیستم تعلیق بادی خودرو، ۱۳۹۱.
- تحلیل تجربی و بهبود جفت کلاف بدنه اتوبوس ساخته شده به روش TWB به منظور افزایش جذب انرژی در تست واژگونی، ۱۳۹۰.
- تحلیل اسیب به دیسک های مهره ای گردن در تصادف از عقب خودرو با سرعت های مختلف، ۱۳۹۰.
- بهینه سازی پروفیل TMB به منظور افزایش جذب انرژی در برابر بار ضربه ای محوری، ۱۳۹۰.
- تحلیل ارتعاشی پنل های بدنه خودرو ساخته شده به روش TWB و بهینه سازی آن با الگوریتم ژنتیک، ۱۳۹۰.
- تحلیل عددی و تعیین تجربی تنش پسماند موجود در بازوی سیستم تعلیق جلوی خودروی تندر ۹۰ به روش سوراخکاری، ۱۳۹۰.
- تحلیل و بهبود پایداری طولی و عرضی خودروی برون جاده ای درحال حرکت روی شیب در مقابل بار ضربه ای خارجی، ۱۳۸۹.
- بهینهسازی پارامترهای مدل جرم متمرکز خودرو در تصادف از روبرو با روش الگوریتم ژنتیک، ۱۳۸۹.
- بهینه سازی ابعادی لوله پر شده از چند ماده به منظور جذب انرژی برخورد خودرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک، ۱۳۸۹.
- بهینه سازی نویز داخل کابین خودرو با روش پاسخ سطح (RSM) در اثر ارتعاشات پنل فلزی با روکش ویسکو الاستیک، ۱۳۸۹.
- مدل سازی و شبیه سازی سازه بدنه خودرو با نگرش ارزیابی مقاومت به ضربه در مواجهه با مانع به منظور افزایش جذب انرژی، ۱۳۸۹.
- کنترل نیمه فعال ارتعاشات مکانیزم صندلی راننده با استفاده از دمپر سیال هوشمند، ۱۳۸۸.
- بهینه سازی پنل خودرو از جنس فلز-کامپوزیت- فلز برای مقاومت به فرورفتگی با روش RSM، ۱۳۸۸.
- تحلیل تاثیر نابجاخوردن و ناهمراستایی چرخدنده های هیپوئید یک گیربکس خودرو با استفاده از تکنولوژی آکوستیک امیشن، ۱۳۸۸.
- طراحی بهینه ی پارامتر های مؤثر بر عملکرد هیت سینک به روش واکنش سطح، ۱۳۸۸.
- طراحی وساخت یک شناور هیدردینامیکی ۵ نفره و تجزیه وتحلیل رفتار سیال مجاور بوسیله شبیه ساز فلوئنت، ۱۳۸۸.
- تحلیل رفتارلهیدگی محوری و بهینه سازی پارامترهای ضربه گیرخودرو با مقطع مربعی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی، ۱۳۸۸.
- پیش بینی شکست فولادهای استحکام بالای پیشرفته در مقاومت به ضربه ستون میانی خودرو با احتساب اتصالات، ۱۳۸۸.
- مدل سازی بیومکانیکی بدن انسان و تحلیل ارتعاشاتی آن به منظور ارزیابی راحتی سرنشین خودرو، ۱۳۸۸.
- تحلیل اکوستیک کابین خودرو بر اثر ارتعاشات موتور، ۱۳۸۷.
- طراحی سرشاسی خودرو از ورق میکرو آلیاژی فولادی به منظور بازگشت ارتجاعی آن در تصادف خودرو از جلو، ۱۳۸۷.
- بهینه سازی شاسی خودرو از نقطه نظر وزن و استحکام، ۱۳۸۷.
- مدل سازی اتصال کلینچ به روش اجزاء محدود به منظور استفاده در ساخت بدنه خودرو، ۱۳۸۷.
- کنترل سیستم تعلیق فعال پیش بین مدل نصف خودرو با استفاده از منطق فازی، ۱۳۸۷.
- شبیه سازی میرایی مواد ویسکوالاستیک بمنظور کنترل غیر فعال ارتعاشات کف خودرو، ۱۳۸۷.
- تحلیل شکست رینگ پیستون موتور در اثر بار خستگی مکانیکی به منظور بهبود طراحی، ۱۳۸۷.
- کنترل مقاوم لغزش طولی چرخ در ترمز ضد قفل همراه با تخمین همزمان اصطکاک تایر و جاده، ۱۳۸۷.
- مقایسه اثر ضربه روی سپر فلزی و کامپوزیتی خودرو در اثر برخورد با مانع صلب در سرعت های کم، ۱۳۸۷.
- تحلیل و بهبود فرایند تولید قطعات خودرو قابل ساخت با روش هیدروفرمینگ، ۱۳۸۶.
- بهینه سازی تیوبهای مدور با روش RSM به منظور کاهش صدمه به سرنشین خودرو در برابر بار ضربه ای، ۱۳۸۶.
- طراحی الگوریتم کنترل فاصله در سیستم کنترل کروز تطبیقی، ۱۳۸۶.
- بهینه سازی اثرات خستگی قطعه پایدار کننده خودرو در اتصالات جوش گلویی تحت بارگذاری متناوب، ۱۳۸۶.
- ارزیابی خستگی جوش تحت بارگذاری چند محوره با در نظر گرفتن فرایند جوش و کاربرد آن در خودرو، ۱۳۸۵.
- تحلیل نیرویی قالب و پرس در ساخت پنل های بدنه خودرو، ۱۳۸۵.
- بهبود مقاومت ورق های بدنه خودرو در مقابل فرورفتگی با روش شبیه سازی اجزاء محدود، ۱۳۸۴.
- تحلیل شاسی اتوبوس های جاده ای در مواجهه با سطح جاده ناهموار، ۱۳۸۴.
- کاهش ارتعاشات شاسی خودرو از طریق دسته موتور با استفاده از الگوریتم ژنتیک، ۱۳۸۳.
|