برگشت به شبکه آزمایشگاههای تحقیقاتی دانشگاه علم و صنعت ایران
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلی :: معرفی :: اعضاء :: دستاوردها :: اخبار :: جستجو :: ارتباط ::
بخش‌های اصلی
💁 معرفی آزمایشگاه::
👨 معرفی اعضا::
🔦 تجهیزات آزمایشگاه::
🔧 خدمات آزمایشگاه::
💫 دستاوردهای آزمایشگاه::
📣 اخبار و اطلاعیه ها::
📧📞اطلاعات تماس::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
اطلاعات تماس

AWT IMAGE

آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان فرجام، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده مهندسی خودرو
آزمایشگاه سیستم های دینامیکی خودرو
تلفن:
۷۳۲۲۳۴۸۱
فکس:۷۳۰۲۱۶۸۱
تلفن سراسری دانشگاه:
۷۷۲۴۰۵۴۰-۵۰
داخلی: ۳۴۸۱
وب سایت:vds.iust.ac.ir
نشانی پست الکترونیکی: vds@iust.ac.ir
..
تقویم ماهانه
..
:: پایان نامه ها ::

پایان نامه های تحصیلی زیر نظر دکتر جواد مرزبان راد

  پایان نامه های دکترا:

  1. تحلیل جذب انرژی سازه‌های مدور تحت بار ضربه‌ای محوری ناشی از برخورد با کنترل مسیر پارگی، ۱۳۹۳.
  2. تحلیل جذب انرژی سازه با مقطع دایره ای و تکیه گاه الاستیک- پلاستیک در بار ضربه ای محوری ناشی از تصادف با استفاده از معیار آسیب نرم، ۱۳۹۲.

  

 پایان نامه های کارشناسی ارشد:

  1. مدل سازی، شبیه سازی و بهینه سازی پارامترهای ترمز (با ABS) با روش تاگوچی و بررسی عملکرد آن در دینامیک خودرو کلاس B، ۱۳۹۳.
  2. بهینه سازی ستون C خودروی هاچ بک در برخورد از عقب با روش ترکیبی DOE-ACO، ۱۳۹۳.
  3. بهینه سازی میرایی سیال هوشمند در سیستم تعلیق با استفاده از الگوریتم ژنتیک، ۱۳۹۳.
  4. بهینه سازی توپولوژی رینگ چرخ خودرو به منظور افزایش عمر خستگی، ۱۳۹۳.
  5. تحلیل آسیب وارد بر دیسک های مهره ای کمر در اثر رانندگی طولانی مدت، ۱۳۹۳.
  6. طراحی، مدل سازی و شبیه سازی سیستم تعلیق برای تخت آمبولانس، ۱۳۹۳.
  7. تحلیل پشت سری در تصادف از عقب، ۱۳۹۳.
  8. تحلیل ضربه وارد بر سرنشین خودرو در بر خورد از عقب با مدل سازی دینامیکی چند جسمی، ۱۳۹۲.
  9. تحلیل ضربه- ارتعاشی سیستم تعلیق برای مدل یک چهارم خودرو با در نظر گرفتن پدیده آشوب، ۱۳۹۲.
  10. تعیین مسیر یک خودروی هوشمند با متد وضعیت محدود، ۱۳۹۲.
  11. تحلیل ارتعاشی یک اتوبوس گازسوز با در نظر گرفتن الاستیسته بدنه، ۱۳۹۲.
  12. کنترل فعال پیش‏بین میله ضد غلت خودروهای برون جاده‏ای به منظور افزایش پایداری، ۱۳۹۱.
  13. مدل سازی دینامیک چند جسمی بدن سرنشین خودرو به منظور بررسی تاثیرات ناشی از حرکت خودرو، ۱۳۹۱.
  14. بررسی محل قرارگیری سنسور کیسه هوای خودرو نسبت به مودهای مختلف برخورد از جلو، ۱۳۹۱.
  15. بهینه سازی عددی و تجربی ارتعاشات پنلهای خودرو با استفاده از مواد ویسکوالاستیک و لاستیک با روش پاسخ سطح، ۱۳۹۱.
  16. بهینه سازی توپولوژی بازوی پایینی سیستم تعلیق بر مبنای معیار خستگی، ۱۳۹۱.
  17. تحلیل سپر خودرو به منظور بهبود جذب انرژی تصادف با مدل سازی دینامیک چند جسمی، ۱۳۹۱.
  18. بهینه سازی سیستم تعلیق بادی خودرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک برای مدل نیمه خودرو، ۱۳۹۱.
  19. تحلیل تجربی ارتعاشات غیر خطی آشوبناک سیستم تعلیق بادی خودرو، ۱۳۹۱.
  20. تحلیل تجربی و بهبود جفت کلاف بدنه اتوبوس ساخته شده به روش TWB به منظور افزایش جذب انرژی در تست واژگونی، ۱۳۹۰.
  21. تحلیل اسیب به دیسک های مهره ای گردن در تصادف از عقب خودرو با سرعت های مختلف، ۱۳۹۰.
  22. بهینه سازی پروفیل TMB به منظور افزایش جذب انرژی در برابر بار ضربه ای محوری، ۱۳۹۰.
  23. تحلیل ارتعاشی پنل های بدنه خودرو ساخته شده به روش TWB و بهینه سازی آن با الگوریتم ژنتیک، ۱۳۹۰.
  24. تحلیل عددی و تعیین تجربی تنش پسماند موجود در بازوی سیستم تعلیق جلوی خودروی تندر ۹۰ به روش سوراخکاری، ۱۳۹۰.
  25. تحلیل و بهبود پایداری طولی و عرضی خودروی برون جاده ای درحال حرکت روی شیب در مقابل بار ضربه ای خارجی، ۱۳۸۹.
  26. بهینه­سازی پارامترهای مدل جرم متمرکز خودرو در تصادف از روبرو با روش الگوریتم ژنتیک، ۱۳۸۹.
  27. بهینه سازی ابعادی لوله­ پر شده از چند ماده به منظور جذب انرژی برخورد خودرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک، ۱۳۸۹.
  28. بهینه سازی نویز داخل کابین خودرو با روش پاسخ سطح (RSM) در اثر ارتعاشات پنل فلزی با روکش ویسکو الاستیک، ۱۳۸۹.
  29. مدل سازی و شبیه سازی سازه بدنه خودرو با نگرش ارزیابی مقاومت به ضربه در مواجهه با مانع به منظور افزایش جذب انرژی، ۱۳۸۹.
  30. کنترل نیمه فعال ارتعاشات مکانیزم صندلی راننده با استفاده از دمپر سیال هوشمند، ۱۳۸۸.
  31. بهینه سازی  پنل خودرو از جنس فلز-کامپوزیت- فلز برای مقاومت به فرورفتگی با روش RSM، ۱۳۸۸.
  32. تحلیل تاثیر نابجاخوردن و ناهمراستایی چرخدنده های هیپوئید یک گیربکس خودرو با استفاده از تکنولوژی آکوستیک امیشن، ۱۳۸۸.
  33. طراحی بهینه ی پارامتر های مؤثر بر عملکرد هیت سینک به روش واکنش سطح، ۱۳۸۸.
  34. طراحی وساخت یک شناور هیدردینامیکی ۵ نفره و تجزیه وتحلیل رفتار سیال مجاور بوسیله شبیه ساز فلوئنت، ۱۳۸۸.
  35. تحلیل رفتارلهیدگی محوری و بهینه سازی پارامترهای ضربه گیرخودرو با مقطع مربعی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی، ۱۳۸۸.
  36. پیش بینی شکست فولادهای استحکام بالای پیشرفته در مقاومت به ضربه ستون میانی خودرو با احتساب اتصالات، ۱۳۸۸.
  37. مدل سازی بیومکانیکی بدن انسان و تحلیل ارتعاشاتی آن به منظور ارزیابی راحتی  سرنشین خودرو، ۱۳۸۸.
  38. تحلیل اکوستیک کابین خودرو بر اثر ارتعاشات موتور، ۱۳۸۷.
  39. طراحی سرشاسی خودرو از ورق میکرو آلیاژی فولادی به منظور بازگشت ارتجاعی آن در تصادف خودرو از جلو، ۱۳۸۷.
  40. بهینه سازی شاسی خودرو از نقطه نظر وزن و استحکام، ۱۳۸۷.
  41. مدل سازی اتصال کلینچ به روش اجزاء محدود به منظور استفاده در ساخت بدنه خودرو، ۱۳۸۷.
  42. کنترل سیستم تعلیق فعال پیش بین مدل نصف خودرو با استفاده از منطق فازی، ۱۳۸۷.
  43. شبیه سازی میرایی مواد ویسکوالاستیک بمنظور کنترل غیر فعال  ارتعاشات کف خودرو، ۱۳۸۷.
  44. تحلیل شکست رینگ پیستون موتور در اثر بار خستگی مکانیکی به منظور بهبود طراحی، ۱۳۸۷.
  45. کنترل مقاوم لغزش طولی چرخ در ترمز ضد قفل همراه با تخمین همزمان اصطکاک تایر و جاده، ۱۳۸۷.
  46. مقایسه اثر ضربه روی سپر فلزی و کامپوزیتی خودرو در اثر برخورد با مانع صلب در سرعت های کم، ۱۳۸۷.
  47. تحلیل و بهبود فرایند تولید قطعات خودرو قابل ساخت با روش هیدروفرمینگ، ۱۳۸۶.
  48. بهینه سازی تیوبهای مدور با روش RSM به منظور کاهش صدمه به سرنشین خودرو در برابر بار ضربه ای، ۱۳۸۶.
  49. طراحی الگوریتم کنترل فاصله در سیستم کنترل کروز تطبیقی، ۱۳۸۶.
  50. بهینه سازی اثرات خستگی قطعه پایدار کننده خودرو در اتصالات جوش گلویی تحت بارگذاری  متناوب، ۱۳۸۶.
  51. ارزیابی خستگی جوش تحت بارگذاری چند محوره با در نظر گرفتن فرایند جوش و کاربرد آن در خودرو، ۱۳۸۵.
  52. تحلیل نیرویی قالب و پرس در ساخت پنل های بدنه خودرو، ۱۳۸۵.
  53. بهبود مقاومت ورق های بدنه خودرو در مقابل فرورفتگی با روش شبیه سازی اجزاء محدود، ۱۳۸۴.
  54. تحلیل شاسی اتوبوس های جاده ای در مواجهه با سطح جاده ناهموار، ۱۳۸۴.
  55. کاهش ارتعاشات شاسی خودرو از طریق دسته موتور با استفاده از الگوریتم ژنتیک، ۱۳۸۳.
دفعات مشاهده: 4140 بار   |   دفعات چاپ: 849 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
Persian site map - English site map - Created in 0.2 seconds with 51 queries by YEKTAWEB 4665