برگشت به شبکه آزمایشگاههای تحقیقاتی دانشگاه علم و صنعت ایران
بخش‌های اصلی
نقشه علمی پایش سازه ها::
پل‌های طاقی با مصالح بنایی::
پایش پل‌های فلزی::
پایش پل‌های بتنی::
پایش خطوط ریلی::
پایش سوزن::
پایش ترانشه::
پایش بناهای تاریخی::
پایش بارمحوری::
محصولات::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: اطلاعات پروژه آزمایش میدانی خطوط ایستگاه بهرام ::

ایستگاه بهرام از نظر موقعیت مابین ایستگاه­‌های ری و ورامین در مسیر راه­‌آهن تهران-مشهد قرار داشته و فاصله آن تا ایستگاه ری 16 کیلومتر است. این ایستگاه دارای 6 خط می‌باشد که آزمایش‌­ها روی خطوط 4 و 5 آن انجام گرفته است. هدف از انجام این پروژه، بررسی اثر عملیات تعمیر و نگهداری بر رفتار سازه‌ی خط می‌باشد. برای نیل به این هدف، سازه خط با استفاده از 95 حسگر ابزاربندی شده و قطار آزمایش (متشکل از یک لکوموتیو و یک واگن باری) در سه مرحله از روی خط عبور داده شده است. این سه مرحله عبارتند از : پیش از انجام زیرکوبی، پس از انجام زیرکوبی، و پس از پایدارسازی دینامیکی.

مقالات منتشر شده:

S.Ataei, S.Mohammadzadeh, H.Jadidi, A.Miri, (2014), 'Effects of maintenance operations on railway track's mechanical behavior by field load testing', International Journal of Pavement Engineering, 15(3), pp. 215-227. 

دفعات مشاهده: 1144 بار   |   دفعات چاپ: 395 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش بارگذاری خطوط ایستگاه بهرام اینجا را کلیک کنید.
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 4665